timeline_pre_loader
Jaren 60 en 70.

Nas van Velden -1963 - oprichter Succes Schoonmaak

Vanaf zijn zolderkamer aan de Kerkstraat begint hij met een bakfiets en ladder Schoonmaakbedrijf Succes. Dit is dan nog gericht op glasbewassing.

Eind jaren 60 - onze eerste poetsdames

Al snel merkt de vrouw van Nas op dat er in Amsterdam grote behoefte is aan de Volendamse poetsvrouwen. De properheid van deze dames wordt daar zeer op prijs gesteld. Artis, het Centraal Station en het Paleis op de Dam worden één van de eerste klanten in het Amsterdamse.

1968 - stofzuigen in de koninklijke wachtloge van de NS op Centraal Station Amsterdam

1972 - onze 1e klant in de gezondheidszorg Amsterdam Medisch Centrum (AMC)

Foto links: Abbas Kiran is reeds 40 jaar in dienst bij Succes, tegenwoordig als Regiomanager. Hier was hij nog schoonmaakmedewerker bij AMC Amsterdam.

Foto’s rechts; Schoonmaakdames aan het werk in het AMC. Nog steeds behoort de gezondheidszorg tot onze belangrijkste klantenkring.

Jaren 80 en 90

1989 - Jaap Schilder (de Bok) en Piet Kes volgen Nas van Velden op

In februari van ’89 overlijdt Nas van Velden, hij doet het dan al enige tijd rustiger aan. Het is de periode waarin Jaap en Piet hem officieel opvolgen. Piet combineerde tot dit moment zijn werkzaamheden voor Succes met zijn eigenlijke baan, die van leraar wiskunde/natuurkunde.

Jaren 90 - verschillende bedrijfstenues passeren de revue in de loop der jaren

2019 tot heden

2019 - nieuwe generatie treedt toe tot het management

Jan Kes (zoon van Piet) en Frank Schoute treden toe tot het management. Met een frisse missie en visie.

Succes voor een schonere en mooiere wereld!

December 2020 - uitgeroepen tot beste schoonmaakbedrijf van Nederland

Eind 2020 zijn wij door de MT1000 editie 2020 uitgeroepen tot Nr.1 schoonmaakbedrijf van Nederland. MT/Sprout vraagt jaarlijks duizenden zakelijke beslissers met welke dienstverleners ze graag zaken doen. De bedrijven worden beoordeeld op klantgerichtheid, productleiderschap, excellente uitvoering en vragen om een Net Promoter Score (NPS). Met deze prijs op zak gaan wij met goede moed het nieuwe decennium in.